فدراسيون جهانی كاراته پيشنهادات خود براي تعيين سهميه المپيك 2020 را اعلام كرد.

پيشنهادات فدراسيون جهانی كاراته برای تعيين سهميه المپيك 2020به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومي فدراسيون كاراته، فدراسيون جهاني كاراته الگوي توزيع سهميه المپيك را به شكل زير توضيح داد: فدراسیون جهانی كاراته الگوی توزیع سهمیه المپیك را به شكل زیر توضیح داد:

مجموعاً 80كاراته كا در المپیك 2020 توكیو حضور خواهند داشت.این 80 نفر در 8 گروه 10نفره دسته بندی می شوند.

 5 وزن معمول فعلی هم در 2 بخش مردان و زنان به 3 وزن تغییر می كند و در المپیك توكیو3وزن كومیته و یك كاتارو در بخش مردان و 3 وزن كومیته و یك كاتارو در بخش بانوان حضورخواهند داشت.

 معیار انتخاب ملی پوشان بسته به كیفیت مسابقات آنان خواهد بود. در هر گروه 10 نفره الزاماً باید نمایندگان 5 قاره جهان حضور داشته باشند و كشور میزبان هم از سهمیه ویژه در هر دسته برخوردار است.

 همچنین ورزشكارانی كه نمی توانند بنا به هر دلیلی درمسابقات بزرگ شركت كند با تصمیم هیئت اجرایی wkf از سهمیه وایلد كارت برخوردار خواهند شد علاوه بر این به رنكینگ های سالیانه و ماهیانه wkf توجه دوچندان می شود.

 اما مدل كسب سهمیه المپیك چند مسیر مختلف خواهند داشت كه این مدل و این شیوه توزیع سهمیه المپیك طوری طراحی شده كه به شیوه اجرایی فعلی مسابقات جهانی آسیبی نزند.


اوزان المپیكی پیشنهادی به شرح ذیل اعلام شد:

در بخش مردان

دسته اول: وزن 67-كیلوگرم(ادغام اوزان 60-و 67-كیلوگرم)

دسته دوم: وزن 75-كیلوگرم

دست سوم: وزن 75+كیلوگرم(ادغام اوزان 84-و 84+كیلوگرم)

به اضافه كاتا

 
در بخش بانوان

دسته اول: وزن 55-كیلوگرم(ادغام 50-و55-كیلوگرم)

دسته دوم: وزن 61-كیلوگرم

دسته سوم: وزن 61+كیلوگرم(ادغام وزن 68-و 68+كیلوگرم)

به اضافه كاتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار