سریال مشکلات مالی قهرمانان ملی/ دلخوری مربی تیم ملی کاراته

مشکلات مالی از دلایل اصلی رفتن قهرمانان ملی از کشور به خارج از ایران برای کار و امرار معاش است.

به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ تیم ملی کومیته کاراته مردان کشور با غلبه بر تیم قدرتمند ژاپن و تکرار عنوان قهرمانی دست به کار بزرگی زد و با ایستادن بر بام کاراته دنیا و در مجموع جایگاه سوم جهان، امیدهای زیادی را برای ورزش ایران در دل ها زنده کرد.
 
شاگردان هروی می توانند الگوی خوبی برای سایر ورزشکاران باشند ، مردانی که با سخت کوشی و تلاش و با کمترین امکانات آهنگ خودباوری را نواختن و خواستن را به توانستن تبدیل کردند. 

این موفقیت بزرگ نتیجه تلاش شبانه روزی ملی پوشان و کادر فنی است که با خودباوری پرچم ملی کشورمان را در لینز اتریش به اهتزاز درآوردند. 

موضوع مهمی که لابلای رقابت های جهانی گم شد ، جا ماندن حسین روحانی مربی تیم ملی و قهرمان سابق کاراته ایران است . 

مربی تیم ملی کاراته به دلیل مشکل مالی مربوط به مسائل شخصی اش که خود در مصاحبه هایش مطرح کرده و با دلخوری بیان داشته که: آیا من 30 ملیون تومان ارزش نداشتم ؟!  از همراهی تیم ملی جا ماند و نتوانست تیم را همراهی کند آنهم در همان شب پرواز و اعزام تیم در فرودگاه.  
سوالی که مطرح می شود این است که چرا از مربی تیم ملی حمایت مالی نشده تا به این مشکل بربخورد و تیم ملی یکی از مهره های اصلی خود را در این رقابت ها از دست دهد. 

حرفی که بارها از زبان ملی پوشان شنیده شده این است که نام حسین روحانی قدرت به تیم می دهد و کاراته جهان ارزش زیادی برای نام وی قائل است.
 
آنچه مشخص است این است که حضور مربی سرشناس تیم ملی در رقابت های مهم جهانی می توانست روحیه بیشتری به تیم بدهد و کمک زیادی در بحث فنی برای سرمربی تیم باشد و شاید اکنون تیم ملی جایگاهی بهتر از این می توانست داشته باشد .  
 
سریال عدم حمایت از قهرمانان ملی تا کی ادامه دارد و تا کی باید شاهد از دست رفتن نیروهای ارزشمند و قهرمانان ملی باشیم . داستانی که در المپیک شاهد بودیم که سرمایه های ورزش به دلیل مشکلات مالی به خارج از کشور رفته و در جایگاه مربیگری برای کشورهای دیگر افتخارآفرینی کردند . 

علامت سوال بزرگ دیگر برای جامعه فهیم و بزرگ کاراته است  این که آیا بزرگان کاراته از مشکل مالی این قهرمان ارزشمند که برای کشور بارها افتخار آفرینی کرده با خبر بودند و یا از این موضوع بی خبر بودند که این خود نیز از این جامعه فهیم بعید است که از پیرامون خود بی اطلاع باشند! 

امید با توجه بیشتر مسئولان و دلسوزان ورزش به این موضوع مهم دیگر شاهد دلخوری قهرمانان ملی و از دست رفتن سرمایه های کشور نباشیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار