كتاب «وقتی از خواب بیدار شدم» یكشنبه 16 آبان ماه با حضور محمدرضا شرفی‌خبوشان و راضیه تجار مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

رمان «وقتی از خواب بیدار شدم» نقد و بررسی می‌شود
به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رمان «وقتی از خواب بیدار شدم» نوشته كاوه بهمن ساعت 15 ، یكشنبه 16 آبان ماه، در سالن امیرحسین فردی نقد و بررسی می‌شود.
 
در این نشست نویسندگان و منتقدانی همچون شرفی خبوشان و راضیه تجار حضور خواهند داشت و نقد كارشناسانه خود درباره این اثر داستانی و مستند انقلاب اسلامی ابراز می كنند.
 
«وقتی از خواب بیدار شدم» یكی از رمان‌های مجموعه «روزهای انقلاب» است كه به همت بخش ادبیات حوزه هنری كودك و نوجوان و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.
 
ساسان ناطق مدیر كارگاه قصه و رمان و دبیر شورای رمان و داستان حوزه هنری كودك و نوجوان درباره این نشست گفت: «وقتی از خواب بیدار شدم» داستان بلندی است كه قیام 15 خرداد 1342 را روایت میكند. بهمن كاوه در این كتاب سعی كرده نهضت 15 خرداد را برای نوجوانان به تصویر بكشد.
 
وی افزود: نشست نقد و بررسی «وقتی از خواب بیدار شدم» دومین جلسه از نشست های «عصر داستان» و دوازدهمین جلسه «آیینه بندان» است كه با مشاركت حوزه هنری كودك و نوجوان و كارگاه قصه و رمان مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند در زمان یاد شده به حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ مراجعه كنند.
 


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار