رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج گفت: بدهی بیمه‌های پایه به این بیمارستان افزون بر 240 میلیارد ریال است که تسویه آنها نقش مهمی در خدمات رسانی بهتر به مردم دارد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فرزاد وفایی گفت‌:یکی از شاخص‌های مهم برای تحقق اجرای طرح تحول سلامت و خدمات دهی مطلوب به بیماران منوط به همکاری و انجام تعهدات بیمه‌هاست.

وی با اشاره به دستاوردهای طرح تحول سلامت در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج گفت: شاخص زایمان طبیعی در این مرکز آموزشی و درمانی برای نخستین بار از سزارین پیشی گرفته است.

وفایی گفت: میزان سزارین در آغاز اجرای طرح تحول سلامت از 47.3 درصد به حدود 40.9 درصد کاهش یافت.

وی تصریح کرد: میزان سزارین در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج هم اینک نیز 39.2 درصد است که روند کاهشی آن همچنان از اولویت‌های مهم نظام سلامت در استان و این مرکز آموزشی و درمانی است.

وفایی شمار زایمان‌های طبیعی انجام شده از زمان اجرای طرح تحول سلامت تا پایان 6 ماه نخست سال جاری در این بیمارستان را 16 هزارو 251 مورد ذکر کرد.

وی یادآور شد: تعداد زایمان‌های طبیعی انجام شده در سال‌های 93، 94 و 6 ماه نخست سال جاری در این بیمارستان به ترتیب 6 هزار و 516، 6 هزار و 412 و سه هزار و 323 مورد بوده است.

وفایی با بیان اینکه بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج بیشترین تعداد تخت‌های ویژه در سطح بیمارستان‌های استان را ظرف 2 سال گذشته داشته است، گفت: 42 مورد در این مدت به تعداد تخت‌های ویژه این مرکز درمانی اضافه شده است.

رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) گفت: تعداد تخت‌های ویژه درمان مرکز درمانی از 18 تخت در سال 92 اکنون به 60 مورد رسیده است.

وی تعداد تخت‌های فعال بیمارستان امام سجاد (ع) را نیز افزون بر 220 تخت اعلام کرد.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.