دبیر مجموعه فرهنگی روضه العباس(ع) کرمان گفت: ویژه برنامه "زیر خیمه خورشید" در کرمان به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسن محمدی‌پور تبیین، ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین(ع) دربین اقشار مختلف جامعه بویژه نسل جوان را از اصلی‌ترین اهداف برگزاری این برنامه عنوان کرد.

وی گفت: در ویژه برنامه امسال زیر خیمه خورشید، حجت‌الاسلام سید حسین آقامیری و حشمت الله قنبری در تبیین و تشریح مسائل دینی و معنوی برای جوانان سخنرانی می‌کنند.

دبیر مجموعه فرهنگی روضه العباس(ع) کرمان افزود: همچنین مداحان مطرح کشوری از جمله مهدی سلحشور، حسن شالبافان، مجتبی رمضانی، محمدرضا بذری و محمد صمیمی و تعدادی از مداحان استانی در این مراسم به مداحی و مرثیه سرایی می‌پردازند.

محمدی‌پور با بیان اینکه ویژه برنامه "زیر خیمه خورشید" در کرمان از دوشنبه 17 آبان‌ماه جاری آغاز و تا جمعه 21 آبان‌ماه به مدت 5 شب ادامه دارد، خاطر‌نشان کرد: این ویژه برنامه هر شب از ساعت 19:30 درمهدیه متوسلین به امام زمان(عج) واقع در میدان شهداء، روبه‌روی بازار شهرداری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار