مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان گفت: انقلاب اسلامی بر عمودها و بنیان هایی استوار است.که یکی از آنها شعار مرگ بر آمریکاست

به  گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا عباسی روز پنجشنبه در جمع راهپیمایان یوم الله 13 آبان شهرستان سیروان اظهار کرد: یکی از پایه های استواری انقلاب استکبار ستیزی است و شعار آن مرگ بر آمریکاست.

وی با بیان اینکه استکبار از طریق جنگ و توطئه های داخلی و خارجی و جنگ نرم در تلاش است عقاید ملت ایران اسلامی را تغییر دهد، افزود: دشمن از هر راهی در تلاش برای نابودی انقلاب اسلامی است پس باید در مقابل آنها هوشیار باشیم.

حجت الاسلام عباسی با اشاره به اقدام های دشمن در منطقه و تشکیل گروهک تروریستی داعش تاکید کرد: آل سعود و تکفیری ها بیش از پنج سال است برای نابودی نمادهای شیعیان کمر همت بسته اند.

وی ضمن یادآوری حادثه منا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این فاجعه گفت: همه می دانند اسلام آل سعود همان اسلام معاویه، یزید و بنی امیه است و این رژیم فاسد ابزار در دست آمریکا و صهیونیست ها برای مقابله با اسلام است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دشمن سرسخت اسلام است، یادآور شد: رژیم آل سعود آلت دست صهیونیست ها هستند.

وی با اشاره به امنیت مطلوب کشورمان در منطقه آشوب زده خاورماینه اضافه کرد: امنیت امروز کشور مرهون استکبار ستیزی جوانانی است که از همه چیز خود گذشتند و خون خود را فدای آل علی (ع) کردند.

حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه آمریکایی ها خود اعتراف می کنند که داعش را ایجاد کرده اند، افزود: اکثر گروهک های تروریستی و تکفیری ساخته خود آمریکاست تا بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند.











انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.