رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی به معضلی که خودش معلول است، کار آسانی نیست.

سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه دست فروشی یک معلول است، اظهار داشت: ساماندهی معضلی که خودش معلول است، کار آسانی نیست.

وی تصریح کرد: ریشه دست فروشی از فقر و بیکاری است و تا زمانی که این 2 معضل ریشه کن نشود همواره شاهد خیل عظیم دست فروشان در سطح شهر خواهیم بود.

خدادادی با بیان اینکه دست فروشان به دنبال درآمدی که زندگی روزمره و مایحتاجشان را تامین کنند، هستند، افزود: بنابراین برای ساماندهی این قشر، یا باید به میزان درآمد روزانه شان به آنها پرداخت و یا اینکه مکان های پر تردد برایشان در نظر گرفته شود در غیر اینصورت با جمع آوری این افراد از این گوشه شهر، دوباره بساطشان در گوشه دیگر پهن می شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی گفت: متاسفانه ما فقط طرح ساماندهی و جمع آوری دست فروشان را می شنویم اما هیچ یک از مسئولان مربوطه از حمایت پس از جمع آوری این افراد صحبت نمی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۵
دقیقازدیدبه هدف..قبل ازاینکه شروع به جمع آوری کنیدچاره ای برای حداقل درآمداین افرادبکنید چون اینهانه مهاجرخارجیندنه خلافکاراینهاملت ایرانندکه به ناچاربه شهرهای بزرگ مهاجرت کرده اند..
آخرین اخبار