رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد وزارت بهداشت تاکنون به آن صورت موفق نبوده است که بتوان با خیال آسوده بخش درمان را به آنها سپرد.

سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه مخالف جدایی درمان از تأمین اجتماعی هستیم، اظهار داشت: عملکرد وزارت بهداشت تاکنون به آن صورت موفق نبوده است که بتوان با خیال آسوده بخش درمان را به آنها سپرد.

وی تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی یک صندوق شخصی و غیر دولتی است بنابراین بخش درمان و منابع آن حق‌الناس بوده و حقوق بیمه‌شدگان و کارگران این مجموعه با جدایی بخش درمان، بطور حتم تضییع می‌شود.

خدادادی ادامه داد: جدایی بخش درمان از تأمین اجتماعی بنا به درخواست چند نماینده در کمیسیون بهداشت و درمان مطرح شد در حالی که اعضای کمیسیون اجتماعی معتقدند که جدایی درمان و انتقال آن به وزارت بهداشت به مصلحت کارگران نیست.

رئیس کمیسیون اجتماعی گفت: کمیسیون اجتماعی با جدیت به دنبال بررسی این موضوع است. بنابراین با برگزاری چندین جلسه با مسئولان سازمان تأمین اجتماعی، تمامی جوانب بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۵
بخدا دیگه ما نمی دونیم درست چیه غلط چیه مجبوریم هر کی هر چی گفت و قبول کنیم
آخرین اخبار