مربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: تفاوت بسیار زیاد در کیفیت بازی و ترکیب بازیکنان ذوب آهن با اکسین منجر به شکست تیم ما شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علی لطیفی درباره دیدار تیم های ذوب آهن و اکسین البرز گفت: تفاوت تیم بزرگی مانند ذوب آهن با تیم تازه تاسیس اکسین این جا است که حریف از یکی دو موقعیت خود به گل می رسد اما ما نمی توانیم از هشت موقعیت خود استفاده کنیم. این امر نشان دهنده ضعف اکسین نیست بلکه به کیفیت بازی حریفمان ارتباط دارد.

وی افزود: با نگاه به اسامی بازیکنان ذوب آهن متوجه می شویم  این تیم نفراتی دارد که هر یک از آن ها می توانند روند بازی را تغییر دهند. با توجه به ترکیبی که ذوب آهن دارد بازی کردن در برابر آن دشوار است. آنها دو بار متوالی قهرمان جام حذفی شده اند و همواره در بین مدعیان لیگ حضور دارند.

لطیفی با اشاره به تحولات ایجاد شده در ذوب آهن تصریح کرد: خوشحالم اکسین مقابل تیم متحول شده ذوب آهن بازی پویایی را انجام داد. یحیی در ذوب آهن  خوب کار کرد و مجتبی حسینی هم که از دوستان ما است، این روند را ادامه داد.

مربی تیم فوتبال اکسین البرز در پایان خاطر نشان کرد: این بازی را مثبت ارزیابی می کنم. کیفیت لیگ دسته اول از لیگ برتر هم بالاتر است و من امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار