مدیر فنی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: مطمئن باشید تیم فوتبال اکسین در جام حذفی سودای قهرمانی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی لطیفی بعد از مراسم قرعه‌کشی جام حذفی اظهار کرد: همانطور که می‌دانید فصل گذشته توانستیم با وجود فیروز کریمی تیم اکسین را قهرمان لیگ 2 کنیم و بر این اساس به لیگ یک صعود کردیم.


وی ادامه داد:باید بگویم ما برنامه پنج ساله ای را مد نظر داریم و خوشبختانه با حمایت مدیران باشگاه، تیم در صدر جدول قرار دارد و تصورم بر این است که کاری تاریخی صورت گرفته و مطمئنم می‌توانیم برنامه‌هایمان را اجرایی کنیم و بازیکنان خوبی را هم به فوتبال ایران معرفی کنیم.

وی در خصوص رویارویی اکسین با ذوب‌آهن نیز گفت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست اما تیم ذوب‌آهن سال‌هاست که تیم خوبی دارد و بازیکنانش با توجه به اینکه سال ها در کنار هم بازی می کنند  شناخت خوبی از هم دارند و خوشحالم با تیمی بازی می‌کنیم که فوتبال واقعی بازی می‌کند و مطمئن باشید اکسین در جام حذفی سودای قهرمانی خواهد داشت.

وی درباره مصاحبه کریمی علیه خود گفت: فیروز کریمی استاد من و مورد اعتماد من است و باید بگویم او هر چه را که بیان کرده درست است و اعتقاد دارم من نباید علیه فیروزخان مصاحبه می‌کردم و اگر چه من واقعیت‌هایی را در مورد باشگاه گفته بودم.

 
مدیر فنی تیم فوتبال اکسین البرز تاکید کرد: در هر صورت کریمی استاد من است و تنها جایگاه او امسال با من عوض شده است. سال گذشته من سرمربی بودم و او مدیر فنی و امسال جایگاه‌مان عوض شده است ولی باشگاه می‌داند که با زوج کریمی و لطیفی می‌توانیم به لیگ برتر صعود کنیم. ما بسیار صمیمی هستیم و قبول کنید بین پدر و پسر هم بعضی مواقع اختلافاتی به وجود می‌آید که حل می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار