سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام از رایزنی های انجام شده با مسئولان افغانستان برای راه اندازی آموزشکده سما در هرات افغانستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر علی اصغر داوودی در جمع کارکنان و استادان آموزشکده و مدارس سما تربت جام از تلاش ها و خدمات ارزشمند این مجموعه قدردانی کرد.
سرپرست واحد تربت جام با توجه به مشکلات و سختی های کار در مراکز آموزش عالی، پرداختن به دغدغه های استادان، کارکنان و دانشجویان و خانواده هایشان را از مهمترین وظایف خود عنوان کرد.
او گفت: کاستی هایی در واحد وجود دارد و نقد منصفانه همراه با پیشنهادات سازنده رمز گذر از مشکلات پیش رو خواهد بود.
داوودی با تشریح شرایط سخت رقابتی در بین مراکز آموزشی شهرستان، همدلی و همکاری بیش از پیش استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و آموزشکده سما واحد تربت جام را لازمه بقا و پویایی نخستین و بزرگترین مجموعه آموزش عالی شهرستان دانست.
این مسئول دانشگاهی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های کشور افغانستان در جذب دانشجوی کاردانی و کارشناسی از رایزنی های انجام شده با مسئولان مربوطه برای راه اندازی شعبه ای از آموزشکده سما تربت جام در استان هرات افغانستان خبر داد.
در پایان این دیدار استادان و کارکنان آموزشکده و معلمان مدارس سما تربت جام با بیان دغدغه های خود خواستار حل مشکلاتشان از سوی مسئولان دانشگاه شدند.
انتهای ییام // س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.