مسابقات آزاد پینگ‌پنگ قهرمانی جوانان کشور در بناب آغازشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مسابقات پینگ‌پنگ آزاد قهرمانی جوانان کشور در مجتمع ورزشی ولایت شهرستان بناب آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛130 ورزشکار از20 استان کشور به مدت سه روز در42 گروه به رقابت خواهند پرداخت که بعد از انجام بازی های مقدماتی از هر گروه دو نفر به جدول حذفی صعود می‌کنند. از جدول حذفی این مسابقات، 16 بازیکن برتر به لیگ دسته یک پینگ پنگ جوانان کشور راه خواهند یافت.

مسابقات لیگ دسته یک پینگ‌پنگ جوانان کشور نیز پس فردا با حضور 16 بازیکن تازه راه یافته به علاوه بازیکنان حاضر به رقابت خواهند پرداخت که در نهایت 7 بازیکن برتر این رده نیز به لیگ برتر پینگ‌پنگ  جوانان کشور صعود خواهند کرد.

نفرات اعزامی تیم پتروشیمی تبریز به تورهای دوچرخه سواری چین مشخص شد.

مسابقات تور های دوچرخه سواری یک و دوی چین از پانزدهم آبان ماه برگزار خواهد شد، و تیم پتروشیمی تبریز نیز در این مسابقات حضور دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علیرضا اصغرزاده، ابوالفضل نظری، کریم خرمی، علی خادمی، مهدی رجبی، بهنام آرین همراهان رسول هاشم کندی، حسن محمد پور و کاظم خاتون آبادی، نفرات اعزامی تیم پتروشیمی تبریز به این تورها خواهند بود.


پویا خادم خلجانی از آذربایجان شرقی در رقابت شنا با موج قابت های نجات غریق قهرمانی کشور در کیش به مدال نقره دست یافت.

در رقابت شنا با موج سعید آشتیانی با 10 امتیاز از تهران اول شد و پویا خادم خلجانی از آذربایجان شرقی و محمدمهدی رحمتی از چهار محال و بختیاری با کسب 8 و 6 امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بیست و ششمین دوره رقابت های نجات غریق دریایی و ساحلی قهرمانی کشور دربخش مردان با حضور ورزشکاران استان های مختلف در جزیره کیش آغاز شده و این رقابت ها در دو بخش دریایی و ساحلی و در رشته های پرچم در ساحل، شنا در موج و 90 متر سرعت انفرادی و همچنین تیمی برگزار شد که در پایان برگزیدگان هر بخش معرفی شدند.

سیزدهمین دوره این رقابت ها در بخش بانوان نیز از 16 تا 19 آبان ماه با حضور ورزشکاران استان های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

قرار است با تشخیص رای کمیته فنی تعدادی از ورزشکاران برای عضویت در تیم ملی و 30 نفر از بخش مردان و 15 تا 20 نفر از بانوان برای شرکت در اردوها انتخاب شوند.


انتهای پیام/ش


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.