مربی تیم فوتسال یاسین پیشرو قم گفت: متاسفانه روحیه تیم به خاطر مسائل حاشیه ای و نبودن سرمربی تیم آقای حیدریان تضعیف شده و شکست سنگینی را متحمل شدیم.

ابوالقاسم عارفیان، مربی تیم فوتسال یاسین پیشرو قم پس از شکست تیمش مقابل دبیری در تبریز در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار در مقابل دبیری تبریز گفت: بازی بدی نبود، تیم دبیری تبریز تیم پرمهره و منظمی است که از کادر مجرب و بازیکنان حرفه ای بهره میبرد و همچنین از شرایط میزبانی به نحو احسن استفاده کردند، و توانستند پیروز زمین باشند. بازیکنان ما هم زحمت زیادی کشیدند ولی به خاطر گل خوردن های پیاپی در دو دقیقه از نیمه اول و در دقایق حساسی از بازی، شیرازه تیم از هم پاشید و نتوانستیم آهنگ تیمی خود را پیدا کنیم و نیمه اول را با نتیجه ۴-۲ به رختکن رفتیم.

وی ادامه داد: متاسفانه روحیه تیم به خاطر مسائل حاشیه ای و نبودن سرمربی تیم آقای حیدریان تضعیف شده بود و ما هم هرچه تلاش کردیم نتوانستیم در نیمه دوم جبران کنیم و با دریافت ۳ گل دیگر نتیجه را ۷-۲ به پایان بردیم.

مربی تیم یاسین پیشرو درباره علت غیبت حیدریان و حواشی تیم افزود: آقای حیدریان از پرواز جا ماندند و نتوانستند به تبریز بیایند و ما هم به این دلیل و چند مورد درون تیمی تمرکز کافی را نداشتیم و متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

عارفیان، مربی یاسین پیشرو در انتها درباره علت اختلافات داخلی و حواشی این تیم افزود: مشکل خاص و پیچیده ای نیست و این مشکل درون خانوادگی با جلسه روز شنبه کاملا برطرف خواهد شد و سوتفاهمات رفع خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار