دبیر هیات مدیره و رییس كمیته اقتصادی باشگاه استقلال گفت :هیچ قرارداد مشروطی در باشگاه استقلال وجود ندارد و تمامی مدارك در باشگاه موجود است .

سید پندار توفیقی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اینكه گفته می شود قرارداد های بازیكنان استقلال مشروط است اظهار داشت :در ابتدا باید بگویم اكثریت قرارداد هایی كه در باشگاه استقلال منعقد می شده است ، پرداخت مالیات آنها بر عهده باشگاه بوده است و لذا بدهـی هـای كلان مالیاتی ناشی از هـمین بندهـا بوده است اما قرارداد هایی كه طی  علی الخصوص امسال برای بازیكنان و كادر فنی منعقد گردیده بندی در آن وجود دارد كه بر این أساس پرداخت مالیات بر عهده بازیكنان خواهد بود و باشگاه استقلال هیچ گونه مسولیتی در قبال پرداخت مالیات ندارد .
 
وی ادامه داد :همچنین باید بگویم هیچ قرارداد مشروطی با هیچ بازیكنی در باشگاه استقلال امضا نشده و تمامی بازیكنانی كه با ما قرارداد یك ،دو و سه ساله دارند طبق آن قرارداد باید در باشگاه استقلال حضور داشته باشند و نمی توانند از تیم جدا شوند. شرایط جدایی بازیكنان با رضایت باشگاه و پس از پرداخت حق و حقوق باشگاه ناشی از ترانسفر بازیكن امكان پذیر می باشد.
 
دبیر هیات مدیره استقلال و مسوول نقل و انتقالات باشگاه در پایان خاطر نشان كرد :به این ترتیب هیچ چیز پنهان و قرارداد مشروطی در باشگاه استقلال وحود ندارد و تمامی قرارداد های بازیكنان و كادر فنی در سازمان لیگ ،دستگاه های نظارتی ،سازمان بازرسی و هـمچنین نسخه آن در باشگاه موجود است كه نشان می دهد چنین مساله ای صحت ندارد.

بازیكنان تابع شرایط قرارداد و قوانین فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و قواعد نقل و انتقالات AFC و فیفا می باشند و باشگاه هـیچ بند اضافی به قوانین موجود با هـیچ بازیكنی اضافه و توافق نكرده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار