مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: کانون نمایش استان از 15 آبان ماه سال‌جاری در شهرستان اهوازآغازبه کار می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،غلامرضا شنبدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با بیان اینکه 15 آبان کانون نمایش در استان خوزستان آغاز به کار می‌کند، اظهار کرد: کانون نمایش استان خوزستان با اکران فیلم‌های سینمایی، کوتاه، نیمه بلند و پویانمایی تولید شده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور دانش آموزان مدارس شهرستان اهواز کار خود را در سالن سینمای مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در فاز 2 پادادشهر آغاز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه «کانون نمایش» در اهواز صبح‌ها ساعت 9 تا 10 و 30 دقیقه ویژه دانش آموزان و عصر‌ها ساعت 15 و 17 برای عموم فیلم به نمایش می‌گذارد افزود: از 15 تا 21 آبان ماه فیلم‌های «ناسور»، «نامه نانوشته» و «آتش‌نشان کوچک» در سانس صبح، ویژه مدارس به اکران درخواهد آمد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان بیان کرد: سینما کانون در نوبت عصر نیز در در دو سانس 15 و 17 با پخش فیلم‌های «ناسور» و «بچه‌های نفت» میزبان کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنها خواهد بود.

شنبدی خاطر نشان کرد: اداره کل امور سینمایی و تئا‌تر کانون برنامه‌ این اکران‌ها را تا پایان اسفند 95 اعلام کرده است و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته فیلم‌های آماده اکران در سینما کانون واقع در اهواز، فاز 2 پادادشهر، روبه‌روی بازارچه پذیرای علاقه‌مندان اهوازی به نمایش در خواهد آمد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.