رئیس فدراسیون گلف گفت: وزیر ورزش در آغاز راه به مهم ترین موضوعات ورزش توجه کرد که لازمه آن داشتن قدرت اجرایی بالا است.

کیکاووس سعیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد:سلطانی فر برنامه های اساسی را مطرح کرد چنانچه اگر این برنامه اجرایی شود به طور قطع در آینده ورزش تاثیر گذار خواهد بود وی در آغاز وزارتش موضوعات مهمی را در دستور کار قرار داد که لازمه آن قدرت اجرایی بالا است.

وی افزود: در حال حاضر مهم ترین موضوع برای فدراسیون ها مشکلات مالی است که به نوعی همه فعالیت های ورزشی را تحت شعاع قرار داد به ویژه فدراسیون هایی که المپیکی بودند و هزینه های زیادی در این راستا پرداخت کردند.بنابراین برای بیشتر فدراسیون های ورزشی مهمترین اصل برطرف کردن این معضلات است.

سعیدی ادامه داد:امیدوارم سلطانی فر با  قدرت مدیریتی که دارد به فدراسیون ها در استقلال کاری شان کمک کند تا آزادی عمل بیشتری در انتخاب هیات رئیسه و دیگر امور داشته باشند موازی گری های کمتری در عرصه ورزشی صورت بگیرد.

رئیس فدراسیون گلف اظهار داشت:البته این سخنان من به معنای نفی خدمات دوره قبل نیست چراکه گودرزی تا جایی که شرایط برایش فراهم بود به ورزش کمک کرد و خدمات با ارزشی برای ورزش کشور انجام داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:دیدگاه من بهینه کردن امور ورزشی و ایجاد شرایطی برای کارایی بهتر مسئولان است که امیدوارم بهتر از گذشته این هماهنگی صورت گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار