چالدران؛

ضرورت کیفیت بخشی به خدمات درمانی

مدیر شبکه بهداشت و درمان چالدران از مراکز بهداشتی و درمانی باهدف ارتقاء کیفیت بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛عیوضلو مدیر شبکه بهداشت و درمان در بازدید از گروههای کارشناسی پایش شونده اظهار داشت: دولت یازدهم توجه خاص و ویژه‌ای به حوزه سلامت و بهداشت و درمان داشته و در سال‌های اخیر شاهد بهبود خدمات درمانی و کاهش هزینه‌های این حوزه هستیم.

عیوضلو افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات درمانی و جلب رضایت خاطر مردم از مهم‌ترین دغدغه‌های مسؤولان در عرصه بهداشت و درمان است و امیدواریم در این مسیر به توفیقات لازم برسیم.

وی خاطر نشان کرد: ارزیابی محیطی، کنترل و بررسی وضعیت موجود مراکز بهداشتی و درمانی و خانه‌های بهداشت و اورژانس‌های جاده‌ای از مهم‌ترین دلایل این بازدید است و امیدواریم به مرحله‌ای برسیم که تمام مشکلات درمانی مردم در همین شهرستان مرتفع شود و نیازی به اعزام بیماران به مرکز استان نداشته باشیم.

مدیرشبکه بهداشت ودرمان چالدران تصریح کرد: شناسایی خلأ کارآیی و همچنین هدفگذاری و تعیین استراتژی تحول در حوزه سلامت شهرستان از مهم‌ترین اولویت‌های ما در راستای اصلاح زیرساخت‌های سلامت در این شهرستان است.

عیوضلو بر آماده باش بودن کلیه پرسنل بهداشتی و درمانی به دلیل بارشهای زودهنگام برف و کولاک و رسیدگی بهتر به زنان باردار منطقه و لزوم نظم اداری برای ارائه خدمات بهینه به مردم در شهرستان چالدران در حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.