معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: پیام روشن 13 آبان تجلی استکبارستیزی ملت ایران تحقق کامل و همه‌جانبه حق و حقوق ملت ایران در هر شرایطی است.

حمیدرضامومنیان، به‌مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: واکاوی اتفاقات 13 آبان در ظرف زمانی خود نشان از آن دارد که صبر ، متانت و بردباری مردم مظلوم ایران اسلامی حد و مرزی داشته و تسخیر سفارتخانه آمریکا که به تعبیر حضرت امام لانه جاسوسی نام گرفت پایانی بر زیاده خواهی آمریکا به عنوان نماد مسلم استکبار جهانی است.

وی با تاکید بر اینکه حضور موثر و موفق دانش آموزان و دانشجویان در تحولات اجتماعی نقطه برجسته پیام 13 آبان است افزود:این مقطع تاریخ سیاسی انقلاب ظرفیت بی نظیر علمی ، ارزشی حائز اهمیت و ارزشمند انقلاب است که همواره در تاریخ ایران چه قبل از انقلاب و چه پس از آن منشأ آثار برجسته‌ایمی‌باشد.

به‌گفته‌وی،ملت آزاد و سرافراز ایران اسلامی به گواهی تاریخ نشان داده است که سختی‌ها را بر خود همواره کرده ولی آزاد و آزاده زیسته و سر تسلیم پیش هیچ زورگویی به خصوص دنیای استکباری فرود نیاورده است که 13 آبان به روشنی تجلی این هدف متعالی است.

فرماندار کاشان، مرور و زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره وقایع این روز مهم و تاریخی را زنده نگاه داشتن روحیه مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا دانست و گفت:به‌طور قطع و یقین همه گروهها و سلایق سیاسی و اجتماعی با حفظ وحدت و تبعیت از مقام معظم رهبری می‌توانند این روحیه را همواره تقویت و حفظ کنند.

مومنیان،در ادامه با اشاره به اینکه مردم فرهیخته، اندیشمند و مومن ایران اسلامی بر اساس سابقه ملی و دینی خود اهل گفت و گو و مدارا هستند گفت: پیام روشن 13 آبان آن است تحقق کامل و همه جانبه و تثبیت حق و حقوق ملت ایران بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تدبیر دولت تحت هر شرایطی است.

وی، در پایان تلاش، خدمات و اقدامات مردم شریف و ولایتمدار و همیشه در صحنه دارالمومنین کاشان را همراه و همگام با دانش آموزان و دانشجویان این خطه در راستای پیروی از اهداف والای نظام جمهوری اسلامی ، منویات امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری تاکیدکرد و گفت:همانگونه که بارها اعتقاد راسخ خود را به ارزش‌های اسلامی در عرصه های مختلف نشان داده‌اند اکنون نیز با حضور پرشور و باشکوه خود در مراسم 13 آبان جریان حضور بانشاط در صحنه و استکبارستیز ایران اسلامی را تداوم خواهند بخشید. 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.