ژیمناست بریتانیایی که سابقه قهرمانی در مسابقات جهانی را در کارنامه اش دارد، به دلیل توهین به اسلام محروم شد.

محرومیت قهرمان ‍ژیمناستیک جهان به علت توهین به اسلام // چک شودبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از گاردین، لوئیز اسمیت ‍ژیمناست بریتانیایی که سابقه قهرمانی در جهان و کسب مدال های رنگارنگ در المپیک را دارد به علت انتشار ویدئویی که در آن اسلام را مسخره کرده بود، 2 ماه محروم شد. 

فدراسیون ژیمناستیک بریتانیا در بیانیه ای که در این باره منتشر کرد، نوشت که لوئیز اسمیت و هم تیمی سابقش لوک کارسن به علت زیرپا گذاشت ارزش های رفتار ورزشی 2 ماه از فعالیت های حرفه محروم شده اند.
این دو ورزشکار در فیلمی که منتشر کردند، نحوه دعا و نماز در اسلام را مورد تمسخر خودشان قرار داده بودند.

البته وی پس از اینکه این ویدئو را منتشر کرد، به علت این کار زشتش از مردم عذرخواهی کرد و به مسجد رفت و هدف این کارش را افزایش اطلاعات در مورد اسلام عنوان کرد. وی بیان کرد: " پیشنهاد یکی از هوادارانم مبنی بر افزایش اطلاعاتم در مورد اسلام را پذیرفتم و به همین علت از 2 مسجد بازدید کردم."

وی نسبت به کاری که انجام داده ابراز پشیمانی کرده و بیان کرده است که بدون اطلاعات کافی اسلام را مورد تمسخر قرار داده و قصد دارد اشتباهش را جبران کند.

اما این کار نیز رئیس ژیمناستیک بریتانیا را مجاب نکرد و بیان کرد: " خیلی تاسف بار است که پس از آن موفقیت های بزرگ و تابستان رویایی با این موضوع مواجه شویم. ما طبق مسئولیت حرفه ای مان باید این دو ورزشکار را محروم نماییم."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
چه ميشه گفت!؟

واقعا متاسفم.
آخرین اخبار