هیلاری کلینتون در هفت روز باقیمانده تا انتخابات آمریکا حملات خود علیه ترامپ را تشدید کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات آمریکا حملات خود علیه نامزد جمهوری خواه را تشدید کرده است. کلینتون ترامپ را به دلیل انتقاد از زنان و توهین به آنها، "قلدر" و "گردن کلفت" خواند. کلینتون اظهار کرد دونالد ترامپ پیشینه ای 30 ساله در تحقیر، توهین و آزار و اذیت زنان دارد. در عین حال، ترامپ نیز کلینتون را فردی فاسد خواند. 

این درگیری های لفظی در حالی صورت گرفت که رقابت دو نامزد انتخاباتی به مراحل آخر خود نزدیک شده است. تنها 6 روز به انتخابات آمریکا باقی مانده و نظرسنجی ها نشان می دهد فاصله ترامپ و کلینتون کمتر و رقابت آنها نزدیک تر شده است.

کلینتون در یک گردهمایی در فلوریدا گفت: «من سالها پیش در دوران دبستان آموختم که نباید به مردم توهین کنم.» همچنین در این گردهمایی «آلیسیا ماچادو»، یکی از برندگان مسابقه دوشیزه جهان که از سوی ترامپ مورد توهین و تمسخر قرار گرفته بود، در صحنه حضور داشت. سپس ماچادو نیز ترامپ را فردی ظالم خواند و گفت: «من تا سالها پس از اظهارات ترامپ از اختلالات تغذیه ای رنج می بردم.»

این اظهارات در گردهمایی انتخاباتی کلینتون در اوهایو نیز منعکس شد. باراک اوباما، که در این گردهمایی حضور داشت، در این خصوص اظهار کرد: «نامزد جمهوری خواه در تمام عمر خود القاب زشت و ناپسندی را به زنان نسبت داده است.»

دونالد ترامپ پس از انتشار ویدئوی اظهارات زشت و ناپسندش درباره زنان در ماه گذشته با هجوم انتقادات شدیدی مواجه شد. وی تمامی اتهامات را رد و افراد دخیل را به پیگیری قضایی پس از انتخابات تهدید کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار