5 هزار و 600 دستگاه وسيله نقليه متخلف یکماه گذشته در مازندران توقيف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ مهدی باقری رئيس پليس راهنمايی و رانندگي فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: بيش از پنج هزار و 600 دستگاه خودرو و موتورسيکلت متخلف مهر امسال در استان توقیف شد.

وی افزود: در راستای برقراری نظم و امنيت ترافيکی و انضباط اجتماعی، ماموران پليس راهنمايی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان در سطح معابر عمومی و خيابان ها ضمن کنترل ترافيک با خودروها و موتور سيکلت های متخلف برابر قانون برخورد کرده اند.

وی گفت : سه هزار و 158 دستگاه خودرو و دو هزار و 510 دستگاه موتور سيکلت متخلف یکماه گذشته  به علت تخلفات حادثه ساز، نداشتن مدارک و عدم پرداخت جريمه بيش از 10 ميليون تومان برابر تبصره ماده هشت قانون راهنمايی و رانندگی متوقف و به پارکينگ منتقل شدند.

رئيس پليس راهنمايی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به کاهش 20 درصدی حوادث رانندگی منجر به فوت درون شهری در مهر امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل از کاهش 7 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در طول اين مدت خبر داد.

سرهنگ باقری از کاهش 10درصدی کل تصادفات در مهر امسال در مقايسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: در تصادفات جرحی 9درصد و تصادفات خسارتی 19 درصد کاهش یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار