کرمان؛

کلنگ زنی معدن تیتانیوم در کهنوج

فرماندار کهنوج از کلنگ زنی پروژه معدن تیتانیوم کهنوج، با حضور مهندس جهانگیری معاون اوّل رییس جمهور خبر داد.

کلنگ زنی معدن تیتانیوم در کهنوجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری کهنوج؛ ابوذر عطاپور وزیری در دیدار با بزرگان و سران طایفه ی بزرگ شهریاری، با اشاره به اینکه این معدن، با پیگیری های دکتر حمزه نماینده مردم در مجلس بعد از چندین سال به بهره برداری خواهد رسید، افزود: با راه اندازی معدن برای 1000 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

وی از استقرار پایگاه نیروی زمینی ارتش درآینده ای نزدیک درکهنوج خبر داد و گفت: با پیگیری های دکتر حمزه نماینده مجلس، جلوی تسهیلات کشاورزی باز خواهد شد و تسهیلات کشاورزی به کشاورزان پرداخت خواهد شد.

فرماندار کهنوج با اشاره به توانمندی های نیروهای بومی، از ورود سرمایه گذار عمانی وهیئت همراه به کهنوج و تمایل برای سرمایه گذاری در زمینه معدن، خبرداد.

رضا شهریاری دهیار چاه غافل دراین جلسه با اشاره به مشکلات این روستا، از عدم مسجد در چاه غافل، سخن گفت و افزود: حاضریم زمین را بدهیم فقط مشکل خیر داریم.

مصیب شهریاری یکی از تحصیل کرده های طایفه شهریاری، دراین جلسه با اشاره به توانمندی های این طایفه، گفت: این طایفه دارای 2000 خانوار است که در روستاهای کوتک، چاه غافل، تاج آباد، سفید مراد، نازدشت، سهلاور ساکن هستند.

وی افزود: در استخدام ادارات کهنوج درحق طایفه شهریاری ظلم شده است.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار