کواکبیان: نمایندگانی که اسنادی در دست دارند آن را منتشر کنند/ لاریجانی: تنها یک نامه به درخواست تابش میان نمایندگان توزیع شدنماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر نسبت به اعلام برخی نمایندگان بر داشتن اسناد علیه وزرای پیشنهادی تذکر داد و خواست که آنها را منتشر کنند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر طی تذکری با استناد به ماده 24 و 113 آیین‌نامه داخلی در صحن علنی امروز سه شنبه 11 آبان بعد از قرائت دعای روز اول ماه صفر گفت: حفظ شأن مجلس از وظایف هیأت رئیسه بوده و ناطقان نباید از موضوع بحث خارج شوند.

در این بین لاریجانی با مزاح به دلیل قرائت دعای روی اول ماه صفر توسط وی گفت: این را مطابق کدام اصل قرائت کردید که کواکبیان در پاسخ به وی گفت این برای شما هم لازم است.

کواکبیان در ادامه با اشاره به اصل 37 قانون اساسی هم اظهار داشت: اصل بر برائت است و هیچ کس مجرم نیست تا زمانی که جرم او در دادگاه ثابت شود، ولله اگر بنده احساس تکلیف نمی‌کردم در این رابطه صحبت نمی‌کردم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بیان داشت: دوستان اسامی برخی را در صحن مطرح کرده و موضوعاتی را بیان کردند که برخلاف اخلاق بود.

وی ادامه داد: دوستانی که به شما اسنادی می‌دهند اگر می‌توانند منتشر کنند کسی از فضای شفاف نباید ناراحت باشد.

کواکبیان با بیان اینکه خط قرمز اگر فتنه است رئیس شورای عالی امنیت ملی هم رئیس جمهور است، گفت: برخی از دوستان که می‌گویند وزاری پیشهادی یاران فتنه هستند، به طور غیرمستقیم اعلام می‌کنند که خود رئیس جمهور نیز فتنه است.

لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به وی اظهار داشت:‌ نامه‌ای در مجلس توزیع نشده غیر از یک مورد که آن هم بعد از اظهارات تابش نسبت به سخنان ذوالنور بوده و این توزیع هم به دستور هیأت رئیسه انجام شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کواکبیان ، نماینده ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار