نماینده مردم اراک گفت: سلطانی‌فر دو سال قائم مقام موفق حوزه تربیت بدنی بودند و به ورزش زنان توجه دارد.

متاسفانه در سالهای گذشته به مقوله جوانان توجهی نشدهبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی مقدسی نماینده مردم اراک در موافقت با مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: سلطانی فر دو سال قائم مقام موفق حوزه تربیت بدنی بودند.برخورداری از اصالت خانوادگی که برای وزیر جمهوری اسلامی یک اصل است را داراست.

وی افزود: بر تعامل با مجلس و نمایندگان اعتقاد دارند و  12 سال است با مسائل استان ها در ارتباط است

مقدسی تصریح کرد: متاسفانه در سالهای گذشته به مقوله جوانان توجهی نشده در حالی که سلطانی فر 23 سال قبل کانون جوان تشکیل داده و از نظرات آنها بهره می بردند.

نماینده مردم اراک بیان کرد: استفاده مدیریتی از زنان در ورزش که حق بانوان است خوشبختانه موضوعی است که سلطانی فر به آن توجه داشتند.

وی اظهار داشت: من برای رای نمایندگان دوره نهم ارزش قائلم ،اما اگر سلطانی فر در آن زمان رای آورده بود حال و روز ما این نبود.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه سلطانی‌فر هیچگاه از ورزش دور نبوده است و همواره به مسائل مربوط به جوانان توجه داشته است یادآور شد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به حوزه ورزش بانوان به عنوان نیمی از جامعه‌ی ورزشی توجه ویژه‌ای قائل است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر نمایندگان دور نهم که من برای آن‌ها ارزش بسیاری قائل هستم به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان رأی اعتماد می ‌دادند الآن حال و روز ورزش کشور اینگونه نبود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار