آشوری در موافقت با صالحی امیری:

ملاک و معیار همه در برخورد با رای اعتماد، قانون است/ در حوزه فتنه فرمایشات رهبری را سرلوحه قرار دادیم+فیلم

نماینده مردم بندرعباس گفت:ملاک و معیار همه ما در برخورد با رای اعتماد قانون است و باید در چارچوب اخلاق مخالفت خود را بیان کنیم.


//////به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد آشوری تازیانی نماینده مردم بندرعباس در موافقت با  وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:ملاک و معیار همه ما در برخورد با رای اعتماد قانون است و باید در چارچوب اخلاق مخالفت خود را بیان کنیم.

آشوری اظهار داشت: آقای قاضی زاده گفتند حال فرهنگ خراب است و باید پرسید چرایی آن چیست؟ ما در حوزه فرهنگ دچار فرافکنی هستیم فرهنگ عرصه گسترده ای است و باید تلاش کنیم که در جهت رفع دغدغه های اساسی گام برداریم.

وی با بیان اینکه قانون ملاک اساسی کار ماست، اظهار داشت: در کنار این اصل ارائه اسنادی که کلام ما را ثابت می‌کند منطق ماست لذا اگر منطق در جلسات ما حاکم باشد همه مخالفین و موافقین مدارک خود را بر اساس این اصل ارائه می‌دهند.

نماینده مردم بندرعباس با تأکید بر این که در رأی اعتماد سه مولفه اساسی ملاک ارزیابی‌های ماست، گفت: در اظهارات نقد مخالفین هیچ موضوعی در باب عملکرد وزیر پیشنهادی ارائه نشد.

وی با بیان اینکه من نیز معتقدم که حال فرهنگ خراب است اما دلیل این وضعیت چیست، ادامه داد: همه ما پیرامون مسئله فرهنگ دغدغه مشترک داریم و با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در این خصوص بیانات ایشان نقشه راه همه ماست.

آشوری با بیان اینکه من هم اسنادی برای اثبات صلاحیت وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد دارم، گفت: بنده و امسال بنده هیچگاه دین خود را برای دنیای آقای صالحی نمی‌دهیم و نخواهیم داد اما اگر ذره‌ای ظلم در این عرصه واقع شود همه ما در قبال آن مسئول هستیم.

این نماینده مردم در خصوص بحث‌های گذشته مربوط به جلسه‌ای که در آن مدارکی  پیرامون عملکرد وزیر پیشنهادی ارائه شد،‌ گفت: در رابطه با نامه‌ای در این خصوص این نکته مطرح بود که باید فرمایشات رهبر انقلاب را پیرامون فتنه سرلوحه خود قرار دهیم.

وی در پایان گفت: در کنار اسناد مذکور سندهای دیگری نیز بود که معتقدم در صورت عدم ارائه آنها ظلم صورت گرفته است. در ادامه نیز باید بگویم که در حوزه‌های مختلف نیز پیرامون عملکرد آقای صالحی امیری اسناد وزارت اطلاعات و حوزه‌های دیگر موجود است.

انتهای پیام/




لینک دانلود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار