اعضای شورای اسلامی شهرمشهد با صدور بیانیه ای، 13 آبان را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، مقاومت و ایستادگی ملت ایران دانستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این روز در تقویم رسمی کشور به عنوان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" نامگذاری شده است فرصت ارزشمندی برای تبیین چرایی این اقدام و بازخوانی و تبیین حوادث و رخدادهای مهم و تعیین کننده‌ای بشمار می‌رود که در سه مقطع زمانی متفاوت، عرصه‌هایی از مصاف ملت ایران با آمریکای سلطه گر و جنایتکار را طی سه دهه اخیر عرضه می‌کند.
13 آبان در حافظه ی تاریخی ملت غیور ایران همواره با استکبارستیزی و دشمنی با این تروریست ذاتی دولتی، آمریکای جهانخوار، همراه بوده است.
مردم خداجوی ایران اسلامی با اقتدا به امام حسین (علیه السلام)، به رخ جهانیان کشانده اند که هیهات من الذله؛ حاشا که ما زیر یوغ استکبار جهانی و نوچه های لاابالی آن در منطقه و جهان برویم.
سیزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت که می‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ بسپارند، می‌توانند هویت خود را با نفی قدرت‌های استعماری تعریف کنند و در یک کلام با به ارمغان آوردن غروری مقدس و حماسه آفرین به آنها آموخت که دیوار ظلم و ستم، شکستنی است.
ما اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با گرامیداشت این روز بزرگ به جهانیان، اعلام می‌ کنیم که ما نمایندگان مردم شریف مشهد مقدس با پیروی از رهبری حکیم و دانشمند خود، ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب و در راس آنها استکبار ستیزی و استقلال طلبی کوتاه نیامده و نمی‌آییم و با برگزیدن مطالبات رهبری به عنوان نقشه راه حرکت در مسیر نیل به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) به مبارزه همه‌جانبه با ظلم و ظالم در سراسر دنیا ادامه می‌دهیم و با پیروی از آیه ی شریفه ی "واعتصموا بحبل الله جمیعا" و لا تفرقوا..."  تحت فرمان رهبر معظم انقلاب همچنان در کنار هم برادرانه می مانیم و کج فکری گروه های تندرو مذهبی که دست نشانده رژیم استکباری هستند و تمامی این کشت و کشتار ها و تفرقه افکنی ها را محکوم می نمائیم و همواره با وحدت کامل با اقتداء به ولایت، به مسیر رشد و اعتلاء کشور ادامه خواهیم داد
در آخر، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان، حضور مردم را در مراسم بزرگ استکبار ستیزی را یکی از مهم ترین عوامل اتحاد و مبارزه با دشمنان کشور می‌دانند.
انتهای پیام//ی.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.