اردبیل؛

کسب ۶۰ جایزه ملی و بین‌المللی توسط فیلم‌سازان اردبیلی

مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: ۶۰ جایزه ملی و بین‌المللی فیلم‌سازی را هنرمندان فیلم‌ساز استان از ابتدای سال جاری از آن خود ساخته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ میر دولت موسوی در مراسم افتتاحیه هشتمین هفته فیلم و عکس اردبیل تصریح کرد: از ابتدای سال جاری هنرمندان فیلم‌ساز استان ۴۰ حضور بین‌المللی و ۱۰۰ حضور ملی رقابت‌های فیلم را از آن خود ساخته‌اند.

وی افزود: به حدی تولیدات فیلم و عکس استان در سطح کیفی مطلوبی قرار دارد که در واقع می‌توان استان اردبیل را یکی از قطب‌های فیلم‌سازی کشور دانست.

مدیر انجمن سینمای جوان استان در خصوص برنامه‌های هشتمین هفته فیلم و عکس نیز اظهار کرد: این جشنواره با هدف اکران تولیدات مطرح و فیلم‌هایی که حداقل یک حضور بین‌المللی داشته‌اند، برگزار می‌شود.

وی به اکران ۷۸ فیلم به مدت چهار روز اشاره کرد و متذکر شد: فیلم‌های این جشنواره در هشت نوبت و در هر نوبت ۱۰ فیلم اکران خواهد شد.

مدیر انجمن سینمای جوان استان به برگزاری اختتامیه این جشنواره در روز پنج‌شنبه اشاره کرد و افزود: در طول این جشنواره دو فیلم از تولیدات هنرمندان استان با عناوین «پشت ۱۳» و «زیرزمین» برای اولین بار اکران می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.