اردبیل؛

پرداخت ۶۷ میلیارد تومان به ۱۰۹ بنگاه کوچک و متوسط در اردبیل

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان اردبیل از پرداخت ۶۷ میلیارد تومان به ۱۰۹ بنگاه کوچک و متوسط در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رضا نوری افزود: از ۱۰۹ مورد پرداختی، ۸۴ طرح مربوط به صنعت دام و طیور، پنج طرح مربوط به صنعت و معدن و تجارت و شش طرح مربوط به گلخانه و ۱۴ طرح نیز مربوط به صنایع تبدیلی و تکمیلی است.

وی گفت: بانک کشاورزی در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تا پایان مهر ماه از تعداد ۱۹۰ فقره بنگاه کوچک و متوسط توسط بانک های استان اردبیل حمایت مالی شده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان اردبیل افزود: از این تعداد ۱۰۹ مورد فقط در بانک کشاورزی استان با صرف اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد تومان پرداخت شده است که از این میزان ۸۴ طرح مربوط به صنعت دام و طیور، پنج طرح مربوط به صنعت و معدن و تجارت و شش طرح مربوط به گلخانه و ۱۴ طرح مربوط به صنایع تبدیلی و تکمیلی است.

نوری گفت: همچنین تعداد ۸۱ طرح دیگر توسط بانک های استان اعم از ملی، ملت، تجارت، سپه، رفاه، توسعه تعاون، صنعت و معدن و ... پرداخت شد است.

وی افزود: تعداد ۷۰ پرونده طرح های راکد و نیمه تمام به منظورحمایت های مالی در شعب استان در دست اقدام بوده و پیش بینی می شود که تا پایان فرصت مقرر و با اعطای ۲۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.