معاون فضای مجازی صداوسیما گفت: فعالیت مرکز فارس در فضای مجازی دلیل انتخاب این مرکز به عنوان نخستین مرکز توسعه فضای مجازی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رضا قدیمی روابط عمومی سازمان صدا وسیمای استان بیان کرد: تغییر و تحول و کار های بزرگی در فضای مجازی در مرکز فارس صورت گرفته و اهمیت این کار برای همه روشن است به همین دلیل نخستین مرکزی که توسط این معاونت برای بازدید و توسعه فضای مجازی انتخاب شده، مرکز فارس است.
قدیمی عنوان کرد: به منظور بهتر دیده شدن و آرایش جامع رسانه‌ای در اینترنت جهانی نیاز به برنامه ریزی است و همچنین لازم است برای دیده شدن در فضای مجازی موانع برداشته و فرهنگ‌سازی انجام شود.
معاون فضای مجازی صداوسیما با تاکید بر راه‌اندازی تلویزیون تعاملی، افزایش سواد رسانه‌ای، آگاهی‌بخشی مراکز، ساماندهی افکار عمومی در بستر فضای مجازی و افزایش نفوذ شبکه‌ها، افزود: استفاده از منابع آرشیوی سازمان ضروری است و مراکز استان‌ها هم باید تولیدات خود را در اختیار سازمان قرار دهند.
سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای فارس با حضور در این جلسه گفت: دوره رسانه‌های قدیمی و تمرکز تنها بر روی آنها به اتمام رسیده است و اگر توجه ما به فضای نوین رسانه نباشد از قافله رسانه‌ها عقب می‌مانیم و امروز تولید محتوا در فضای مجازی موضوع مهمی است که رسانه‌های دنیا به آن توجه دارند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار