معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد افزایش سگها و حیوانات ولگرد را یکی از چالشها و دغدغه های مهم بهداشتی در این شهر ذکر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی عالمی در کارگروه سلامت و امنیت غذایی گناباد گفت: وجود سگهای ولگرد به ویژه در اواخر شب و اوایل صبح سلامت عمومی مردم را به مخاطره انداخته است.

وی با بیان اینکه معدوم سازی سگهای ولگرد از چند سال قبل متوقف شده است، از مسئولان و دست اندرکاران ذیربط خواست با برنامه ریزی هدفمند در این زمینه اقدام مناسب انجام دهند.

فرماندار گناباد هم در این جلسه خواستار تامین اعتبار برای معدوم سازی سگهای ولگرد در سطح شهر شد.

محمد علی نبی پور جلب مشارکت مردم را حلقه مفقوده در فعالیتهای بهداشتی و درمانی گناباد دانست و گفت: بسیاری از مسائل و مشکلات این بخش به دلیل آگاهی نداشتن و یا آگاهی ناکافی مردم ایجاد شده است.

وی افزود: جلب مشارکت عمومی زیربنای موفقیت بخشهای مختلف است و اگر مسئولان و دست اندرکاران ذیربط به این مساله توجه اساسی داشته باشند، تنگناهای حوزه بهداشت و درمان گناباد تا حد بسیار کاهش می یابد.

وی ضمن تاکید بر افزایش هم افزایی بین مسئولان و دست اندرکاران حوزه های اجرا و نظارت در بخش سلامت و بهداشت عمومی در گناباد اظهار کرد: پایبندی به اجرای مصوبات جلسات موجب کاهش معضلات و افزایش رضایت عمومی می شود.

انتهای پیام//ح.ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.