برای نخستین بار کتاب « گفت وگوها و مناظرات علوی» تولید و منتشر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، انتشارات آستان قدس رضوی با توجه به موقعیت ویژه بین المللی جمهوری اسلامی ایران و نیز تشابه شرایط کنونی با زمان استقرار حکومت علوی کتاب «گفت وگوها و مناظرات علوی» را به منظور کشف، استخراج و تحلیل شیوه های کاربردی ایشان مورد تحلیل برای نخستین بار تولید و چاپ کرد.

این کتاب که توسط دکتر محمود واعظی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و با مقدمه ای از حضرت آیت الله تسخیری در 4 بخش دین و گفتگوهای مکتبی، گفتگو و مناظره ، فضاشناسی اندیشه ها و جریان های دینی- فرهنگی درعصر امام علی(ع) تدوین شده است.

در این کتاب ارزشمند مسائلی مانند گفت و گو در اسلام، انواع مناظرات، جایگاه گفتگو از نگاه امام علی(ع)، اخلاقیات امام علی(ع) درگفت و گوها و مناظرات، فنون و شگردهای امام علی(ع) در گفت وگوها و مناظرات، ویژگی های پاسخ های علوی در گفت و گوها و مناظرات، جلوه های سیره نبوی در گفت و گوهای علوی و... مطرح شده که می تواند منبعی مطالعاتی ارزشمندی برای استفاده محققان و پژوهشگران فرهنگ اسلامی باشد.

علاقه مندان به تهیه این کتاب می توانند به نشانی اینترنتیwww.behnashr.com و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمايندگي های سراسر کشور مراجعه و یا از طریق شماره تلگرام 0907652008 و سامانه پیامکی به شماره 30003209 تماس بگیرند.

انتهای پیام// ا ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.