در حالی که تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلو 15 روز دیگر به ژاپن اعزام می شوند، هنوز اسامی نهایی ملی پوشان اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 25 آبان ملی پوشان سه رشته شنا، شیرجه و واترپلو برای حضور در مسابقات آسیایی عازم ژاپن می شوند. این در حالی است که اسامی نهایی نفرات در هیچ کدام از این رشته ها به صورت رسمی اعلام نشده است.

قبل از این در شیرجه اسامی دو ملی پوش توسط سرمربی تیم ملی اعلام شد که باشگاه خبرنگاران این خبر را منعکس کرد اما به صورت رسمی اسامی به همراه مربیان اعزامی هنوز اعلام نشده است. 

محمود آرامی رئیس کمیته شیرجه فدراسیون در این خصوص عنوان کرد تاکنون دو شیرجه روی اعزامی به ژاپن  مشخص شده است. 

وی در خصوص این که چرا اسامی به طور رسمی اعلام نشده است گفت: در این مورد کوتاهی از بنده بوده است. 

حال این سوال به وجود می آید که مسابقاتی مهمی مانند مسابقات آسیایی چرا باید این گونه نادیده گرفته شود. ضمن این که فدراسیون نشینان خود به خوبی می دانند که فرآیند اعزام تیم ها به مسابقات برون مرزی مستلزم توجه و وقت بسیاری است. هر گونه مشکلی در مراحل صدور ویزا و تهیه بلیت ممکن است باعث محرومیت ملی پوشان از مسابقات مربوطه شود. اما در هر حال پذیرش اشتباه از سوی مسئولان قابل احترام است. 

فرشاد کرمی رئیس کمیته شنا درباره این موضوع تصریح کرد: فردا عباس کشتکار سرمربی تیم ملی شنا اسامی 4 شناگر را اعلام خواهد کرد. 

در واترپلو نیز وحید رضایی مربی تیم ملی بیان داشت: بازیکنان انتخاب شده اند و تنها ممکن است یک یا دو نفر در تیم تغییر کند. 

اما آن چه اهمیت دارد این است که روسای کمیته ها بر اساس وظایفی که بر عهده آن هاست حداقل یک ماه قبل از اعزام، اسامی نهایی تیم ها را از سرمربیان طلب کنند تا مشکلی در گرفتن روادید و مسائل این چنینی به وجود نیاید. ضمن این که باید اسامی ملی پوشان برای اعزام به هر مسابقه ای به طور رسمی اعلام شود تا همگان از این موضوع مطلع شوند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار