اردبیل؛

اجرای طرح هادی با رویکرد گردشگری در روستاهای اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آماده اجرای طرح هادی با رویکرد گردشگری در روستا ها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرهاد سبحانی در بازدید از معابر روستای خمس خلخال اظهار داشت: 20 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای شهرستان خلخال اجرا شده است تا روستاییان این مناطق در رفت و آمد با مشکل مواجه نباشند.

وی گفت: افتتاح پروژه روستای خمس از جمله پروژه‌هایی است که اهالی با استقبال واشتیاق دربحث عقب نشینی قبل ازاجرا و مشارکت و کمکهای مالی و حضور مستمر در حین اجرا و نیز همکاری خوب و تلاش برای حفظ پروژه برای سالهای بعد، تلاشگران این نهاد مقدس را نیز بیش از پیش در اجرای طرحهای مشابه مکلف و مشوق شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: حمایت خوب مسئولان در راستای اجرای تبصره 2 بودجه سال 94 تحول عجیبی در روند زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای استان و این شهرستان به وجود آورد به گونه‌ای که با وجود تکلیف 10 هزار متر مربع برای سال گذشته، سهمیه امسال را نیز اجرا کرده‌ایم.

سبحانی تصریح کرد: با اجرای طرح ویژه جذب گردشگری روستاها توان درآمدی و استعدادهای اقتصادی استان نیز بالا می‌رود به طوری که علاوه بر توسعه سرمایه مالی، شناسایی و معرفی فرهنگ اصیل و استعدادهای ملی را نیز در اذهان عمومی، به ویژه گردشگران ایرانی و خارجی افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، اجرای ، طرح ، هادی ، روستاها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.