مسئول برگزاری ليگ فوتسال بانوان با انتقاد از برخی رسانه ها از اقدامات كميته برگزاری مسابقات دفاع كرد.

 شهرزاد نصیری مسئول برگزاری لیگ برترفوتسال بانوان در گفتگو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حواشی بوجود آمده در روزهای اخیر در مورد باشگاه بانوان تبریز گفت: برخی رسانه های فعال با برجسته كردن حواشی و اتفاقاتی كه در هر سطحی ممكن است رخ بدهد و خارج از حیطه وظایف كمیته می باشد سعی در بحرانی نشان دادن شرایط دارند. متاسفانه در سالهای اخیر منزلت فوتسال بانوان و سطح مورد انتظار در لیگ برتر فوتسال حفظ نشده است و در بحث حمایت از تیمها ضعیف عملکرد خوبی به ثبت نرسیده است. اما در سال جاری با برنامه ریزی انجام شده حمایت برخی اسپانسر های اتفاقات خوبی در حال وقوع است.


وی ادامه داد: اگر كمی مثبت به جدول لیگ نگاه كنیم میبینیم كه تیمهایی مانند شهرداری رشت و استقلال ساری با وجود اینكه امسال به لیگ آمده اند سطح خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند و همچنین به عنوان مثال تیم بازرگانی امیر نوشهر كه فصل گذشته در پایین جدول حضور داشت، امسال تیم مدعی كرمان را شكست می دهد و در مجموع سطح مسابقات از نظر كیفی ارتقا یافته است.

مسئول برگزاری رقابتهای بانوان كمیته فوتسال در خصوص باشگاه بانوان تبریز گفت: بر خلاف نوشته برخی رسانه ها این تیم بازیكنان بیشتری داشته است و مشكل كمبود بازیكن نداشته اما متاسفانه مدیران تیم دید كشوری و كاملی به باشگاه ندارند و با مشاوره های غلط و اصرار بر برخی عقاید مانع از انجام تمرینات و مسابقات با تمام نفرات هستند. افرادی كه در این رشته هزینه می كنند عقاید گوناگونی دارند. اما ما بشدت پیگیر حل این موضوع هستیم و به این تیم ابلاغ کرده‌ایم و ٤٨ ساعت فرصت دادیم تا تكلیف تیم خود را مشخص كنند و مشكل را حل نمایند در غیر این صورت باید در مسابقات لیگ دسته اول حاضر شوند.

نصیری ادامه داد: مشكلات داخلی باشگاهها باعث این بی‌نظمی شده است. در این هفته خانم مظفر كه بسیار با تجربه هستند بزرگواری كردند و وقتی شرایط تیم تبریز را دیدند تصمیم گرفتند به چشم بازی تمرینی نگاه كنند و با یار كمتری بازی كنند. این اتفاقات برای فوتسال بانوان جالب نیست اما ربط دادن آن به كمیته فوتسال بی انصافی است. هرگز اجبار و اصراری برای حضور تیم خاص در لیگ نداشتیم و این سهمیه در لیگ برتر بوده و جایگزین جمشیدی راد تبریز شده است.

وی در پایان در خصوص ربط دادن این ماجرا به نایب رئیسی خانم صفی زاده افزود: ما از رسانه ها خواهشمندیم در كنار كمیته فوتسال باشند تا دست به دست هم به پیشرفت فوتسال بانوان كمک كنیم. خانم صفی زاده در مدت كوتاهی كه در این سمت قرارگرفتند دو بار در بازی های فوتسال حاضر شدند و نظر ویژه ای روی این رشته دارند و امیدواریم روزهای خوبی در فوتسال بانوان با ایشان داشته باشیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار