مهدی زاده: کسب نتایج درخشان، نتیجه تلاش جمعی بود

قهرمان کاراته جهان گفت : نتایج کسب شده و قهرمانی تیم نتیجه یک تلاش جمعی بود که اینجا به ثمر رسید و نتیجه داد و همه برای کسب این عناوین ارزشمند تلاش کردند.

امیر مهدی زاده قهرمان جهان در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نتایج کسب شده و قهرمانی تیم نتیجه یک تلاش جمعی بود که اینجا به ثمر رسید و نتیجه داد و همه برای کسب این عناوین ارزشمند تلاش کردند و از همه تشکر می کنم.

وی ادامه داد :خداوند را شاکرم که توانستم در این مسابقات بدرخشم و همانگونه که دوست داشتم ظاهر شدم و با حریفانم مبارزه کردم و موفق به شکست حریفانم یکی پس از دیگری شدم.

حمایت یاسین پیشرو دغدغه هایم را از بین برد

صاحب مدال طلای جهانی گفت : خوشحالم و خداوند را شکر می کنم از اینکه مزد زحماتم را گرفتم و تشکر می کنم از باشگاه یاسین پیشرو که به مدت یکسال است حمایتم کرده و با حمایتی که انجام داد دغدغه هایم را از بین برد و باعث شد بتوانم  با انرژی بیشتری و با فراق بال و ذهن باز به تمریناتم ادامه دهم و همین امر کمک کرد تمرکزم بیشتر شود و به لطف خدا در نهایت پیروز شوم.

قهرمان جهان گفت: همین جا از دکتر حسینی ، دکتر رحمانی که از بنده حمایت کردند تشکر می کنم و خدا را شاکرم که توانستم زحمات این عزیزان را با کسب قهرمانی جبران کنم.

مهدی زاده تصریح کرد: در این مدت شش ماهی که برای مسابقات جهانی در اردو بودیم خیلی خوب و منظم تمرین کردیم و از لحاظ بدنی بسیار آماده بودیم که باید از آقا سید حسینی تشکر ویژه کنم برای زحمات بسیار زیادی که برای تیم کشیدند و همه ی ما مدیون وی هستیم.

وی افزود: همچننین از کادر فنی خوب و پرتلاشمان که واقعآ برایمان زحمت کشیدند و نیز از فدراسیون و سرپرست فدراسیون جناب طباطبایی که تمام توانی که داشت را برایمان گذاشت تا نتیجه بگیریم تشکر و قدردانی می کنم.

قهرمان جهان با اشاره به مربی خود گفت: از مربی خودم استاد دباغیان تشکر می کنم و بسیار دوست داشتم که اینجا کنارم بود ولی بنا به دلایلی آخرین لحظات نتوانست بیاید ولی وی را کنار خودم احساس می کردم و شکر خدا که از این نتیجه خوشحال است و من نیز از خوشحالی استادم واقعآ خوشحالم.

 مهدی زاده تاکید داشت: این عنوان قهرمانی که ایران کسب کرد یک عنوان تاریخی بود و همه اتفاقاتی که اینجا افتاد، برای نخستین بار بود که روی می داد و ما تنها تیمی در دنیا هستیم که 2 بار متوالی قهرمان جهان شدیم و همجنین برای نخستین بار در مجموع روی سکو رفتیم.

 وی ادامه داد : اینها افتخاراتی است که با تلاش بسیار زیادی بدست آمده است، درست است امکاناتمان نسبت به مدال های کسب شده کم بود اما فدراسیون تمام تلاشش را انجام داد که بهترین ها را برایمان مهیا کند و این مهم است که تمام تلاشش را کرده و شکر خدا وقتی کسی تمام تلاشش را انجام دهد صد در صد موفق می شود.

مهدی زاده که برای سومین بار در رقابت های جهانی شرکت کرده است در خصوص سطح مسابقات خاطرنشان کرد: سطح مسابقات بسیار خوب بود چرا که رقابت های جهانی کاراته از بالاترین سطح برخوردار است و به واسطه المپیکی شدن کاراته کشورها حساسیت بیشتری به این رشته پیدا کردند و به طور حتم سرمایه گذاری زیادی می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار