کیانیان به سازمان ملل رفت

رضا کیانیان با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش از حضورش در نمایندگی سازمان ملل خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار نامه ای  خطاب به دبیر کل سازمان ملل متحد از این مقام مسئول درخواست کرد تا در رابطه با کمپین "من دریاچه ارومیه هستم" به عنوان یک وظیفه جهانی به  رفع مشکلات بی آبی کشورمان به ایران کمک کند.
کیانیان در این نامه نوشت:
"جناب آقای بان کی مون ؛دبر کل سازمان ملل متحد
خشکسالی های دوره ای ،نا آگاهی های عمومی،عدم هماهنگی های کشور های منطقه و سیاستگذاری های غلط،باعث شده اند تا بخش های بزرگ و وسیعی از منطقه وبخصوص ایران دچار بی آبی شوند.
سد سازی های بی رویه ،احداث صنایع سنگین نا متناسب با محیط و کشاورزی بی برنامه و نا همخوان با شرایط زیستی و همچنین در این اواخر ،پروژه های انتقال آب ،از مشکلاتی است که انسان ها برطبیعت تحمیل کرده اندو باعث تشدید بی آبی شده اندو یا بد سلامت به خشکی متصل می شوند! ودر همین فجایع زیست محیطی دریاچه های ارومیه و هامون قرار دارند.
ما امضا کنندگان این درخواست به پشتوانه نزدیک یک میلیون و هفتصد هزار امضاء از شما می خواهیم ، به عنوان یک وظیفه جهانی با کمک ها ونظارت های ملی ،تکنیکی و مالی در رفع بی آبی به کشور ایران کمک کنید.
با احترام حامی کمپین من دریاچه ارومیه هستم.رضا کیانیان."

کیانیان در اینستاگرامش نوشت:
سلام به همه ی همصداها،
امروز ساعت ده برای تقدیم این نامه و سى دى امضاهای شما در نمایندگی سازمان ملل در تهران هستم.



گفتنی است؛ این کمپین قصد دارد با جمع آوری یک میلیون امضا توجه جهانی را به وضعیت بحرانی دریاچه ارومیه جلب کند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار