آبادان ؛

تحقق 50 درصدی تعهد اشتغال در شادگان

میزان تحقق تعهد اشتغال شادگان تاکنون به 50 درصد رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان با تاکید بر ضرورت تحقق کامل تعهد دستگاه های اجرایی این شهرستان در موضوع اشتغال، گفت:میزان تحقق تعهد اشتغال شهرستان تاکنون به 50 درصد رسیده است.

نعمت الله آلبوغبیش در نشست شورای اشتغال شادگان با حضور اعضای بانک های عامل و سرمایه گذاران شهرستان، تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی شهرستان در سال جاری را فراهم کردن 488 فرصت شغلی عنوان کرد.

وی افزود:از ابتدای سال جاری تاکنون 247 فرصت شغلی معادل 56 درصد میزان اشتغال تعهدی در شهرستان محقق شده است و این فرصت های شغلی در بخش های خدمات، صنعت، کشاورزی و گردشگری برای متقاضیان فراهم شده است.

آلبوغبیش همچنین بر ضرورت پیگیری رفع مشکلات صنایع شهرک صنعتی شادگان تأکید کرد و گفت:متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل خانگی و خود اشتغالی می توانند برای دریافت تسهیلات به مدیریت جهادکشاورزی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مراجعه کنند .

معاون فرماندار شادگان افزود:مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برای پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به متقاضیان خرید تراکتور و ادوات کشاورزی، تولید و کشاورزی و کشت گندم، جو، کلزا، پرورش مرغ بومی، پرورش مرغ تخمگذار و بلدرچین و سایر مشاغل خانگی آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.