رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر لزوم وفاق، همدلی و وحدت مردم و مسئولان تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مظفری که در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان سبزوار و با اشاره به لزوم تعامل حداکثری مردم با مسئولان در سایه حفظ استقلال، شأن و جایگاه دستگاه قضایی گفت: تمامی قوا در عین تقسیم کار و حفظ استقلال، همه اعضای یک خانواده هستیم که در سایه رهنمودهای رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی اقدام می کنیم.

وی افزود: دستگاه قضایی حامی مسئولان خدوم و مدافع منافع عمومی است و ما از حمایت آحاد جامعه به ویژه نخبگان و روحانیت از اقدامات مجموعه قضایی استان تقدیر می کنیم.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اینکه برای هر نیرو تا به مرحله تخصصی سازمانی برسد هزینه های زیادی انجام می شود گفت: تکلیف مدیران، حفظ منابع انسانی است.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری افزود: اعمال نظارت مؤثر و مستمر بر عملکردها از تکالیف اولویت دار مسئولان به ویژه در حوزه های قضایی بوده و همانگونه که برخورد با نیروهای ناکارآمد و نامطلوب پس از تذکر و امر به معروف و نهی از منکر لازم است؛ تشویق نیروهای خوب و کارآمد در جای خود ضروری است.

وی گفت: در دستگاه قضایی با وجود نهادهای متعدد نظارتی، با هرگونه تخلف برخورد قانونی صورت می گیرد و تأکید ما بر پیشگیری از وقوع جرم و برخورد قاطع در چهارچوب مدیریت مطلوب قضایی بر مبنای شرع و قانون است.

گفتنی است در این مراسم از زحمات و خدمات قاضی سید آّبادی تقدیر و قاضی حسینی به عنوان رئیس دادگستری شهرستان سبزوار معرفی شد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.