در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مقاوم‌سازی اقتصاد و حمایت از تولید داخلی، اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی توسط بسیج سازندگی در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه افزود: تسهیلات اقتصاد مقاومتی با هدف خودکفائی جامعه اسلامی و حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان ابلاغ شده که پس از بررسی کارگروه‌های اقتصادی در بسیج سازندگی سپاه به افراد واجد الشرایط و دارای طرح پرداخت و در مراحل بعدی نظارت می‌شود.

سرهنگ پاسدار حسین صادق تصریح کرد: این تسهیلات از ۳۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال و با کارمزد ۱۶ درصد در عرصه‌های پرورش طیور، ماکیان، گلخانه، صنایع دستی و تبدیلی و … به بسیجیان فعال و عادی دارای طرح پرداخت می‌شود.

وی مهمترین هدف از پرداخت تسهیلات را کمک به چرخه تولید کشور عنوان کرد و افزود: باید روحیه ما می‌توانیم و خود باوری را با فراهم کردن ابزار و تسهیلات مورد نیاز برای جوانان جویای کار مهیا کنیم تا بدون نگاه به خارج و با اتکا به توانمندی داخلی بتوانند وضعیت اقتصادی کشور را از برهه کنونی خارج کنند.

مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه تاکید کرد: مسیر برای رفع مشکل بیکاری و کارآفرینی هموار است و جوانان می‌توانند با استفاده از این تسهیلات و راه اندازی شرکت‌های تعاونی در عرصه‌های صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی بصورت هدفمند و با بازدهی مناسب فعالیت کنند.

سرهنگ پاسدار حسین صادق گفت: متقاضیان دارای طرح جهت دریافت تسهیلات به حوزه مقاومت بسیج و یا بسیج سازندگی در سپاه ناحیه تربت حیدریه مراجعه کنند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار