یادواره شهدای دانش آموز آبدانان برگزار شد.

یادواره ای برای 40 دانش آموز شهیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، همزمان با هفته بسیج دانش آموزی یادواره 36 هزار شهید دانش آموز کشور و 40 شهید دانش آموز شهرستان آبدانان در سالن شهید رسایی برگزار شد.

در این یادواره که با حضور رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان ایلام و جمعی از مسئولین محلی و خانواده شهدا و جانبازان برگزار شد با اجرای ویژه برنامه هایی همچون اجرای دکلمه، سرود و تشییع پیکر نمادین شهدا یاد و خاطره شهدای دانش آموز گرامی داشته شد.

در حاشیه این یادواره، نمایشگاهی با موضوع دفاع مقدس و نقش دانش آموزان در دوران دفاع مقدس افتتاح شد.

مسئول حوزه بسیج دانش آموزی شهید کاوه شهرستان آبدانان گفت: هر یک از پایگاه های مقاومت مدارس شهرستان، غرفه ای با موضوعات مختلف؛ فضای مجازی، میدان مین، شهدای هسته ای، روز عاشورا، حجاب و عفاف، ولایت و ... طراحی و اجرا کرده اند.

سرگرد پرویز رضوی گفت: این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته در سالن شهید رسایی آبدانان برپاست و با برنامه ریزی که انجام شده، مدارس شهرستان را به این نمایشگاه دعوت کردم تا با آرمان های شهدا و نقش رزمندگان در دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

سرهنگ ناصری نیا مسئول بسیج دانش آموزی استان ایلام نیز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: در استان ایلام 355 شهید دانش آموز در دوران دفاع مقدس در جبه های حق علیه باطل حضور داشته و تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده اند که برای پاسداشت ارزش های انقلابی و نقش این شهدا، حدود یکصد برنامه و یادواره شهدا در استان ایلام اجرا می شود.

شهرستان آبدانان در فاصله 160 کیلومتری جنوب مرکز استان ایلام قرار دارد.
 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.