نشست فرمانداران گیلان امروز در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛استاندار گیلان امروز در نشست با 16 فرماندار این استان از آنان خواست برای پاسخگویی به مطالبات مردم بیش از پیش تلاش کنند ، چرا که مردم به رغم خدمات انجام شده شایسته خدمات بیشتری هستند.

محمدعلی نجفی به فرمانداران گفت : در مسیرخدمت به برخی حاشیه سازی های سیاسی موجود توجه نکنید و نه با شعار بلکه با عمل در خدمت مردم باشید.

وی با بیان اینکه برخی ها به هر بهانه ای تلاش می کنند خدمات دولت و نظام را زیر سوال ببرند افزود : باید تلاش کنیم مشکلات گیلان در همه بخش ها کاهش یابد.

استاندار در ادامه با اشاره به اینکه درآمدهای دولت به دلیل کاهش قیمت نفت به سختی محقق می شود گفت : در چنین شرایطی همه موظفیم نهایت صرفه جویی را داشته باشیم.

محمدعلی نجفی از فرمانداران خواست نسبت به هزینه کردن بودجه های جاری و عمرانی اشراف کامل داشته باشند و رعایت کامل قوانین مالی و پاکدستی را به طور جدی مدنظر قراردهند.

وی از اعزام بازرسانی از استانداری به شهرستان ها برای پایش نحوه هزینه کرد بودجه ها خبر داد و گفت : با این کار از نحوه مصرف بودجه های اختصاصی برای عمران و آبادانی روستاها اطمینان حاصل می شود.


انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.