نخستین کنفرانس توسعه پژوهش های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر در تربت جام برگزار می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رئیس موسسه آموزش عالی وحدت تربت جام در نشستی خبری با اعلام این خبر گفت : نخستین کنفرانس توسعه پژوهشهای نوین در مهندسی برق و کامپیوتر در  اسفند امسال به همت این موسسه و تحت حمایت سیویلیکا در این شهرستان برگزار می شود.

دکتر سید محمد حسینی افزود : این کنفرانس با مجوز رسمی از وزارت علوم با هدف ایجاد ارتباط پایدار بین صنعت و دانشگاه و ارتقاء سطح علمی منطقه برگزار می شود.

او تصریح کرد : کلیه مقالات ارسالی به این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شرکت کنندگان می توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایند.

قائم مقام مؤسسه آموزش عالی وحدت نیز گفت : امروزه کشاورزی نمی‌تواند پاسخگوی ارتزاق آینده تمام مردم منطقه باشد و باید جایگزین مطمئن‌تری همچون صنعت را برگزید.

سعید صباغیان افزود : توسعه و بهبود کشاورزی همگام با صنعت با توجه به کمبود منابع آبی ضروری است .

او ادامه داد : موسسه آموزش عالی وحدت بعنوان تنها موسسه فنی مهندسی شرق استان خراسان رضوی با هدف کمک به صنعت شهرستان های شرق استان و تربیت نیروی مورد نیاز متخصص با تاسیس دفتر ارتباط صنعت و مرکز آموزشی مهارتهای بین الملل در این راستا قدم نهاده و خواهد کوشید تا با ارتقاء سطح آموزشی وفنی و مهارتی شاخصه های صنعتی شهرستان را ارتقاء دهد.

او با اشاره به برگزاری این کنفرانس در تربت جام اظهار کرد :باتشکیل کمیته اجرایی و هماهنگی با ادارات و نهاد ها و با حضور ارزشمند اساتید برتر صنعت برق در کشور و سرمایه گذاران در بخش صنعت ،امیدواریم زمینه ارتباط صنعت و دانشگاه را فراهم کنیم .

قائم مقام موسسه آموزش عالی وحدت در پایان از برگزاری کارگاه تخصصی برق و برپایی نمایشگاه صنعت برق در حاشیه این کنفرانس خبر داد .

انتهای پیام// م ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.