مدیر گروه آلمانی دانشکده زبان‌های خارجی و مطالعات بینافرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) از اعزام زبان‌آموزان برتر گروه آلمانی به خارج از کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛محمد نبی‌زاده گفت: دو نفر از زبان‌آموزان برتر گروه آلمانی در مهرماه 95 به کشور آلمان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به رایزنی‌های مختلف میان گروه زبان آلمانی و مرکز اسلامی هامبورگ مقرر شد از این پس سالی دو مرتبه زبان‌آموزان برتر معرفی و به کشور آلمان اعزام شوند و بنا به اعلام نیاز مرکز اسلامی هامبورگ زبان‌آموزان به یکی از مراکز اسلامی ایران در آلمان معرفی شوند.

این مسؤول ادامه داد: این دوره‌ها سه ماهه است و زبان‌آموزان و مبلغان فرصتی پیدا می‌کنند تا از نزدیک تجربه حضور و تبلیغ در کشور آلمان را داشته باشند.

نبی‌زاده تصریح کرد: مقرر شده است که در طول این سه ماه زبان‌آموزان این فرصت را پیدا کنند که در یکی از مؤسسات آموزش زبان آلمانی حضور پیدا کنند و ادامه مباحثی را که در ایران خوانده‌اند بتوانند در آلمان دنبال و کامل کنند.

وی گفت: افرادی که اعزام می‌شوند از نزدیک با کشور آلمان آشنا می‌شوند و فرصت آموزش زبان آلمانی در خود کشور آلمان، تجربه مدیریت یا حضور فعال و تبلیغی در یکی از مراکز اسلامی این کشور و همچنین آشنایی با مراکز علمی و جامعه مسلمان را خواهند داشت.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار