شیراز؛

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در توسعه صادرات

شرکت‌های دانش بنیان استان فارس در توسعه صادرات حمایت می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هاشم نصیری عضو انجمن مدیران صنایع استان فارس گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان موجب افزایش راهکارهای صادرات و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی می شود.
نصیری عنوان کرد: صادرات استان فارس در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 104 درصد افزایش داشته است که باید تمام ابزارها برای افزایش صادرات به ویژه در زمینه لبنیات و تولید به کار گرفته شده و تولید کنندگان در فضای موجود جامعه و با بهره‌گیری از توان تولید و صادرات به رشد بیشتر این ارقام و آمار ها کمک کنند.
همچنین نصیری مدیرعامل شرکت تولید فرآورده‌های لبنی رامک با استقبال از پیشنهاد استاندار فارس در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان  تصریح کرد: کارآفرینان و صادرکنندگان همواره برای  تعالی  سرمایه‌های اجتماعی این مرز و بوم آمادگی داشته اند و اکنون نیز در عرصه اقتصاد مقاومتی برای به بار نشستن فعالیت‌های علمی در شرکت‌های دانش بنیان آمادگی دارند.
عضو انجمین مدیران صنایع فارس خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی رویکرد اصلی تولید، صادرات، تامین معیشت و ایجاد درآمد است و با اتکا به توان نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان می توان در این عرصه بسیار بیشتر درخشید و توان تولید و صادرات را به رخ جهانیان کشید.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.