شرکت‌های دانش بنیان استان فارس در توسعه صادرات حمایت می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هاشم نصیری عضو انجمن مدیران صنایع استان فارس گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان موجب افزایش راهکارهای صادرات و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی می شود.
نصیری عنوان کرد: صادرات استان فارس در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 104 درصد افزایش داشته است که باید تمام ابزارها برای افزایش صادرات به ویژه در زمینه لبنیات و تولید به کار گرفته شده و تولید کنندگان در فضای موجود جامعه و با بهره‌گیری از توان تولید و صادرات به رشد بیشتر این ارقام و آمار ها کمک کنند.
همچنین نصیری مدیرعامل شرکت تولید فرآورده‌های لبنی رامک با استقبال از پیشنهاد استاندار فارس در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان  تصریح کرد: کارآفرینان و صادرکنندگان همواره برای  تعالی  سرمایه‌های اجتماعی این مرز و بوم آمادگی داشته اند و اکنون نیز در عرصه اقتصاد مقاومتی برای به بار نشستن فعالیت‌های علمی در شرکت‌های دانش بنیان آمادگی دارند.
عضو انجمین مدیران صنایع فارس خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی رویکرد اصلی تولید، صادرات، تامین معیشت و ایجاد درآمد است و با اتکا به توان نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان می توان در این عرصه بسیار بیشتر درخشید و توان تولید و صادرات را به رخ جهانیان کشید.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار