اصفهان؛

توليد ورقهای ويژه فولادی در فولاد مبارکه

ورقهاي فولادي مربوط به فولادهاي ميکروآلياژي استحکام بالا ، ويژه صنعت ساخت مخازن حمل گاز مايع در فولاد مبارکه اصفهان تولید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدير متالورژي و روش‌‌‌‌‌‌هاي توليد شرکت فولاد مبارکه گفت: توليد انبوه و مصرف موفقيت آميز ورق‌‌‌‌‌‌هاي فولادي با گريد P460NJ2 از استاندارد AFNOR فرانسه مربوط به فولادهاي ميکروآلياژي استحکام بالا، ويژه صنعت ساخت مخازن حمل گاز مايع انجم شد.

غلامرضا جوانمردي با بيان اينکه اين نوع ورق در فولاد مبارکه با تناژ حدود1000 تن و در ضخامت 9-10و 12ميليمتر توليد شد،افزود: این محصول پس از توليد به شرکت «اروم صنعت سامان» تحويل و در ادامه همه مراحل ساخت از جمله فرم‌‌‌‌‌‌دهي، جوش پذيري و تست‌‌‌‌‌‌هاي عملکردي با موفقيت در شرکت مذکور انجام شد که در نهايت با توجه به کيفيت بالاي ورق توليد شده در فولاد مبارکه، شرکت مذکور توانست گواهي استاندارد توليد مخازن حمل و نقل و ذخيره سازي و توزيع گاز مايع را کسب نمايد.

وی با اشاره به نياز روزافزون و مستمر صنعت ساخت مخازن حمل گاز مايع و ساير صنايع کشور به انواع ورق‌‌‌‌‌‌هاي فولادي خاص، اظهار اميدواري کرد: در سايه تلاش مديريت و کارکنان فولاد مبارکه و با ارتقاي روز افزون دانش و تکنولوژي توليد ورق‌‌‌‌‌‌هاي آلياژي در شرکت، به پيشرفت‌‌‌‌‌‌هاي بيشتري در رفع نياز به واردات دست يابيم.

جوانمردي توليد اين محصول را مايه مباهات و گام مهمي جهت بومي سازي و خودکفايي کشور در بخش صنعت ساخت مخازن حمل و نقل و ذخيره سازي و توزيع گاز مايع خواند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.