براي نخستین بار در کشور 30 تن ورق « رنگ چروک» با کيفيت قابل رقابت با انواع مشابه کرهاي و چيني در خط ورق رنگي فولاد مبارکه توليد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهندس فرآيند ناحيه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: اين نوع ورق با ارزش افزوده بالاتر نسبت به ورقهاي معمولي از انواع ورقهاي ويژه توليدي در فولاد مبارکه ميباشد و در بازارهاي داخلي و صادراتي و بيشتر در بخشهاي داخلي ساختمان، دکوراسيون منازل و بعضاً در نماي بيروني ساختمانها کاربرد دارند.

هيبت الله ترکي در خصوص ويژگي هاي ورقهاي « رنگ چروک» گفت: رنگکاري ورق فولادي از يک طرف با هدف بالا بردن عمر و دوام ورق زيرلايه و از طرف ديگر زيبايي بخشي به ورق انجام ميشود.

پوشش دهي ورق فولادي با فلزاتي مثل روي و قلع و آلومينيم، باعث ارتقاي دوام ورق شده و اثر تخريبي محيطهاي خورنده و اکسيدي روي آن را به حداقل ميرساند.

وی گفت : اعمال پوششهاي مختلف توسط رنگهايي با پايه مواد پليمري، باعث مي شود که ورق علاوه بر محفوظ شدن در مقابل عوامل خورنده مثل آب و رطوبت، ظاهري خوشايند داشته باشد.

وي در توضيح بيشتر کاربرد اين نوع ورقها افزود: کاربرد و رنگ ورقهاي « رنگ چروک» ميتواند متنوع باشد و متناسب با ذائقه بيننده شکلهاي مختلفي به خود بگيرد.  




انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.