فعالیت شبکه تلویزیونی آبادان ۱۲ ساعته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛دبیقی مدیرکل صدا و سیمای آبادان گفت: با راه اندازی بخش خبری جدید تلویزیون، شبکه آبادان به صورت آزمایشی ۱۲ ساعته شد.

داریوش دبیقی  افزود: همزمان با سالروز حماسه مردمی ذوالفقاری و روز آبادان، از امروز یکشنبه بخش خبری جدیدی در ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه هر شب از شبکه آبادان به روی آنتن می رود.

وی از سرعت بخشی به پخش اخبار و وقایع روز منطقه به عنوان هدف اصلی از انجام این کار نام برد و گفت: در بخش خبری ۲۲ و ۴۵ دقیقه با ساختاری جدید به شرح و بررسی خبرها می پردازیم.

مدیرکل صدا و سیمای آبادان افزود: مخاطبان شبکه آبادان می توانند روزانه از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ بیننده برنامه های این شبکه باشند.

دبیقی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه اندازی رادیو اربعین در شهرهای آبادان و خرمشهر گفت: علاقمندان می توانند این رادیو را بر روی موج اف. ام فرکانس ۹۵.۲ مگاهرتز دریافت و از آخرین اطلاعات و اخبار مربوط به اربعین ۹۵ مطلع شوند.

دبیقی با اشاره به راه اندازی فیبر نوری در شلمچه افزود: صدا و سیمای مرکز آبادان در روزهای اربعین ارتباط مستقیم و پخش زنده با شبکه سراسری سیما از شلمچه برقرار می کند.

به گفته مدیرکل صدا و سیمای آبادان، زائران اربعین حسینی می توانند رادیو اربعین را بر روی موج اف. ام ردیف ۹۱.۹ مگا هرتز در نجف اشرف و موج اف. ام ردیف ۹۰.۹ مگا هرتز در کربلای معلی نیز دریافت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.