فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگيری 29 نفر از عوامل اخلال در نظم و اراذل و اوباش شناسنامه‌دار شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سردار منوچهر امان‌اللهی گفت: به دنبال وقوع چند مورد درگيری و نزاع دسته‌جمعی که منجر به تيراندازی و ضرب و جرح و نيز تخريب اموال در برخی نقاط سطح شهر کرمانشاه شده بود، پليس امنيت عمومی استان وارد عمل شد.

وی افزود: با رصد دقيق عملکرد افراد شرور و اراذل و اوباش شناسنامه‌دار و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی با مراجع قضایی و نيز استفاده از توان پرسنل اداره عمليات پليس امنيت عمومی طی يک عمليات ضربتی، 29 نفر از عوامل اخلال در نظم دستگير شدند.

مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: متهمان دستگير شده عموما سابقه‌دار بوده و 68 مورد سابقه شرارت در سوابق کيفری آنها ثبت شده است.

امان‌اللهی افزود: علاوه بر کشف سلاح سرد از دستگير شدگان، دو خودروی سواری نيز در اين زمينه توقيف شد.

وی با بيان اينکه اين عمليات موجب استقرار نظم و امنيت و افزايش احساس آرامش و رضايتمندی مردم شده است، خاطرنشان کرد: اراذل و اوباش دستگير شده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان تکيد کرد: جان کمترين بهایی است که نيروی انتظامی برای برقراری نظم و امنيت می‌پردازد و اراذل و اوباش قادر نخواهند بود فضای جامعه را برای شهروندان قانونمدار ناامن جلوه دهند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.