مراکز پیش دبستانی بهبهان مجهز به تجهیزات امدادی و کمک‌های اولیه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛بهبهانی سرپرست جمعیت هلال احمر بهبهان گفت: با توجه به اینکه غنچه‌های هلالی سرمایه‌های اصلی آینده جمعیت بشمار می‌آیند باید اهتمام جدی ورزید تا در آینده یک امدادگر تربیت شوند.

مهران مرادی بهبهانی  افزود: غنچه‌های هلال احمر یکی از طرح‌ها و رویکردهای هلال احمر در ترویج آموزش‌های امدادی در میان اقشار مختلف جامعه است که مهد کودک‌ها و مراکز پیش دبستانی خط مقدم ما برای نهادینه کردن آموزش کمک‌های اولیه و توانمندسازی جامعه هستند.

وی درباره طرح غنچه‌های هلال احمر گفت: کودکان سنین پیش از دبستان با عضویت در کانون غنچه‌های هلال سازمان جوانان هلال احمر می‌توانند از آموزش‌ها و خدمات این کانون بهره‌مند شده و در فعالیت‌های بشردوستانه شرکت کنند.

سرپرست جمعیت هلال احمر بهبهان افزود: غنچه‌های هلال در اصل ورودی سازمان جوانان هلال احمر هستند که مهم‌ترین شرط ورود به آن داشتن سن 5 الی 7 سال است.

مرادی بهبهانی با اشاره به تفاهم‌نامه‌ بین جمعیت هلال احمر و سازمان بهزیستی کشور در سال 1389 مبنی بر آموزش فعالیت‌های امدادی به کودکان در مهدهای کشور تاکید کرد: تلاش برای آموزش نهادینه‌سازی فرهنگ نوع‌دوستی و نیکوکاری و خدمات بشردوستانه در بین کودکان و افزایش آگاهی عمومی و آموزش همگانی اولیاء، مربیان و کودکان در زمینه فعالیت‌های امدادی و عام‌المنفعه را به عنوان وظایف جمعیت هلال احمر نام برده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.